Ledig lærerstilling ved Den norske skole Costa Blanca – deltidsstilling | Den norske skole Costa Blanca

Ledig lærerstilling ved Den norske skole Costa Blanca – deltidsstilling

Ungdomsskolen

Vi har en ledig delstilling i grunnskolen, på ungdomstrinnet. Stillingen er knyttet opp mot en enkeltelev.

Skolen har behov for en spesialpedagog/pedagog med kompetanse på elever med lett psykisk utviklingshemming.

Stillingen er i utgangspunktet en deltidsstilling på 60%. Det kan bli aktuelt med andre oppgaver som pedagog og/eller fagarbeider i tillegg.

Stillingen er en engasjementstilling fra 7. januar 2022 og ut skoleåret.

Vi tilbyr:

Et godt arbeidsmiljø med godt kvalifiserte ansatte.

Gode fasiliteter med moderne undervisningsbygg.

Lønn etter KS minstelønnstabell.

Muligheter til å være med å videreutvikle internasjonaliseringsarbeidet til skolen.

Vi ønsker:

Lærere med vilje og evne til å samarbeide om elevenes læring

Lærere som er gode på å tilrettelegge og tilpasse for alle elever.

Lærere med gode digitale ferdigheter

Lærere som går inn i skolens arbeid med fagfornyelsen med lyst og ståpåvilje

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Om arbeidsgiveren

Den norske skole Costa Blanca er en privateid barne-, ungdoms – og videregående skole beliggende i den idylliske kommunen Alfaz del Pi i Alicanteregionen på Costa Blanca-kysten i Spania. Skolen er godkjent av norske og spanske myndigheter og følger norske læreplaner. Skolen er fulldelt, og har godkjenning for 204 elever i grunnskolen, og 105 i den videregående skolen. Den videregående skolen har programområdet studiespesialisering VG1 til VG3.

Mer informasjon om stillingen får du ved å sende epost til kristin.granne@costablancaskole.com – eller ved å ringe skolen på tlf. +34 965 887 767

Søknader sendes på epost til stillinger@costablancaskole.com så snart som mulig.