Lærerintervju | Den norske skole Costa Blanca

Lærerintervju

Navn: Sjasmin Hoff
Alder: 36
Fag: Engelsk, psykologi og mediefag.
Erfaring: Jeg har jobbet som lærer ved ungdomsskole og videregående skole. I tillegg har jeg journalistbakgrunn, vært språkreiseleder i EF, har jobbet i fagnemnd for psykologi 2 i UDIR et par år og jobbet som fritidsleder for det nordiske prosjektet Nordjobb.
Hvorfor DnsCB?: Hvorfor ikke!? Det handler om å utfordre seg selv. Å jobbe og bo utenlands har jeg alltid ønsket. Jeg er glad i lærerjobben og reising, så dette er perfekt for eventyrlysten min.
Meritter: Har spilt tverrfløyte i et internasjonalt symfoniorkester i Tyskland, jeg ble faktisk headhuntet dit. Også har jeg besøkt 58 land, Colombia er favoritten.
Dette visste du ikke om meg: Jeg har jobbet som blomstervanner på kirkegård i Finland.